Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 10.01.2025 alkaen.
Verkkokauppa
s-posti: webstore@tasc.fi
Puh. +358 50 4325031 (arkisin 8.30-14)
Verkkokauppa myy tuotteita rekisteröityneille, suomalaisille yritysasiakkaille. Tuotteiden toimitusosoitteen tulee myös olla Suomessa. Tuotteiden hinnat näytetään sekä ilman arvonlisäveroa että sisältäen arvonlisäveron. Asiakkaalta veloitetaan aina arvonlisäverollinen hinta. Verkkokaupassa näkyvät hinnat ovat voimassaolevia verkkokaupan hintoja. Tasc Finlandin antamassa tarjouksessa tai muualla annetut/mainitut hinnat eivät päde verkkokaupassa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Ennen tilausta tilaajan on rekisteröidyttävä verkkokauppaan ja haettava yritystiliä. Yritystilin hyväksymisestä lähetämme s-postivahvistuksen. Ilmoitamme myös, mikäli tiliä ei voida hyväksyä. Kun yritystili on hyväksytty, tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin. Ennen tuotteiden tilaamista asiakkaan tulee varmistua siitä, että tuote soveltuu asiakkaan käyttötarkoituksiin.
Asiakkaan verkkokaupassa tekemä tilaus on asiakkaan sitova ostotarjous. Tilauksesta syntyy toimittajaa sitova kauppasopimus, kun verkkokauppa on vahvistanut asiakkaalle toimitusajan. Verkkokauppa voi myös olla hyväksymättä tilausta, mikäli luottotiedot antavat siihen aihetta.
Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Ostetut tuotteet maksetaan verkkolaskulla, joka lähetetään rekisteröinnin yhteydessä ilmoitettuun verkkolaskuosoitteeseen. Tilaaja vastaa, että verkkolaskutiedot ovat oikein ja tilausviitteessä tai/ja lisätiedoissa on annettu kaikki tarvittavat lisätiedot, jotta lasku on hyväksyttävissä tilaajayrityksessä. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen ja laskutukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.
Rekisteröitymällä ja painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Tasc Finlandin yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme (kts. yhteystiedot alta). Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa lueteltujen tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
S-posti: webstore@tasc.fi,
Puh: +358 50 4325031 (arkisin 8.30-14)
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Verkkokaupassa myytävillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta
Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa tai muuten viallinen kts. kohta Ongelmatilanteet
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, perimme koko tilausvahvistuksessa vahvistetun tilaussumman.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.